2023. május 16., Kedd
A SEFAG Zrt. ajánlattételi felhívást tesz közzé belső ellenőrzési feladatok elvégzésére
AJÁNLATI FELHÍVÁS
(Ajánlattételi felhívás teljes dokumentációjának letöltése egyben ITT)
I. Az Ajánlatkérő megnevezése
1. Az Ajánlatkérő hivatalos neve: SEFAG Zrt.
2. Az Ajánlatkérő címe és elérhetősége (telefon, fax):
7400 Kaposvár, Bajcsy-Zs. u. 21.
Tel.: +36 82 505 100
Fax: +36 82 505 133
4. Az ajánlatok benyújtásának címe: 7400 Kaposvár, Pf. 9.
5. Az Ajánlatkérő vagy a nevében eljáró neve, elérhetősége, aki felvilágosítást tud adni:
Szakáné dr. Burányi Mária jogi és igazgatási osztályvezető
Tel.: +36 30 4452 804
II. Beszerzés tárgyának megjelölése
1. A beszerzés tárgya: Ajánlatkérő vonatkozásában a köztulajdonban álló gazdasági társaságok belső kontrollrendszeréről szóló 339/2019. (XII. 23.) Korm. rendeletben (továbbiakban: Gtbkr.) meghatározott belső ellenőrzési feladatok elvégzése a nemzetközi belső ellenőrzési standardok és az ezek alapján kialakított SEFAG Zrt. Belső Ellenőrzési Alapszabály és Kézikönyvben meghatározottak szerint.
2. Teljesítésének a helye: az Ajánlatkérő székhelye.
3. Ajánlati ár képzése: az ajánlati árat Ajánlattevő köteles nettó Ft-ban, egy üzleti évre vonatkozóan megadni (a 2023. év mint törtévre vonatkozó díj összege időarányosan számolódik). Ajánlattevő tudomásul veszi, hogy az ajánlati árakon kívül egyéb jogcímen ellenszolgáltatás (utazási költség, adminisztrációs kiadások, stb.) Nyertes Ajánlattevőt nem illeti meg. Ajánlatkérő tájékoztatja Ajánlattevőket, hogy Nyertes Ajánlattevőnek a 2023. évben az Ajánlatkérő felügyelőbizottsága által elfogadott belső ellenőrzési terv szerint kell végeznie tevékenységét. A belső ellenőrzési terv rendelkezésre bocsátása elektronikus úton a jogiosztaly@sefag.hu e-mail címen igényelhető a jelen Ajánlati felhívás 6. sz. mellékletében szereplő kitöltött nyilatkozat megküldésével legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző 2 munkanappal. Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy a 2023. évi ellenőrzési tervet üzleti titoknak nyilvánítja és akként kéri kezelni.
4. Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok): nem fogadhatóak el alternatív ajánlatok.
5. A szerződés időtartama: 2023. június 1-jétől határozatlan időre
6. A finanszírozási feltételek (ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei): Ajánlatkérő előleget nem fizet. Nyertes Ajánlattevő számláit havonta nyújthatja be az egy üzleti évre adott ajánlati ár 1/12-ed részéről. A szolgáltatás akkor tekinthető teljesítettnek, ha a teljesítés tényét az Ajánlatkérő kijelölt képviselője aláírásával igazolja, amely a számlakiállítás alapját képezi.
Ajánlatkérő tájékoztatja Ajánlattevőket, hogy a tárgybani szerződés bármely okból történő megszűnése esetén a Nyertes Ajánlattevőt a szerződés megszűnésének napjáig teljesített feladatok ellenértékeként rögzített díjak illetik meg, további díjazásra nem tarthat igényt.
III. Az eljárás típusa és lefolytatása
1. Az eljárás jellege: Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy a jelen ajánlatkérés és annak folyamata nem minősül a mindenkor hatályos közbeszerzésekről szóló törvény szerinti közbeszerzési eljárásnak. Ennek alapján Ajánlatkérőnek jogában áll az ajánlatkéréstől bármikor indokolás nélkül elállni, vagy dönthet úgy, hogy a szerződést nem köti meg.
2. Az eljárás típusa: nyílt eljárás.
3. Az eljárás lefolytatásának dátuma: Az ajánlatkérés közzétételének napja 2023. május 15.
4. Az ajánlatok benyújtásának határnapja: 2023. május 22. 1000 óra.
5. Az ajánlatok bontásának időpontja és helyszíne: 2023. május 22. 1005 óra SEFAG Zrt. Központ (7400 Kaposvár, Bajcsy-Zs. u. 21.) beszerzési referens iroda (126. sz. iroda). Ajánlatkérő tájékoztatja Ajánlattevőket, hogy a bontás nyilvános, azon Ajánlattevők képviselői részt vehetnek (a képviseleti jogot igazolni kell).
6. A hiánypótlás lehetősége: Ajánlatkérő hiánypótlási lehetőséget nem biztosít.
7. Az eredményhirdetés tervezett időpontja: 2023. május 29.
8. A szerződéskötés tervezett időpontja: az Ajánlatkérő felügyelőbizottságának döntését követően.
IV. A bírálati szempontok: összességében legelőnyösebb ajánlat
Összességében legelőnyösebb ajánlat bírálata:
Ajánlatkérő a benyújtott ajánlatokat az összességében legelőnyösebb ajánlat bírálati szempontja alapján értékeli az alábbiak szerint:
1. Ajánlati ár – az Ajánlatkérőre vonatkozó belső ellenőrzési feladatok egy üzleti évre vonatkozó ellátása (pontszám: 0-10),
2. Referenciák1 – Gtbkr. hatálya alá tartozó gazdasági társaságnál végzett tevékenység a jelen Ajánlati felhívás megküldését megelőző 5 évben (pontszám: 0-5),
3. Referenciák2 – állami erdőgazdaságnál végzett belső ellenőrzési tevékenység a jelen Ajánlati felhívás megküldését megelőző 5 évben (pontszám: 0-5),
4. A belső ellenőrzési tevékenységhez rendelkezésre álló személyi állomány nagysága (fő), ebből regisztrációval rendelkező belső ellenőrök száma (pontszám: 0-5).
A kiadható pontszámok és az értékelés módszere:
Az értékelés során a fenti szempontokra adott pontok a legkedvezőbb értékhez viszonyítva kerülnek arányosításra. Az egyes szempontokra adott pontszámok összege lesz az Ajánlattevő által elért összpontszám.
V. Az Ajánlattevő tájékoztatása:
1. Az Ajánlatkérő tájékoztatja Ajánlattevőket, hogy a Nyertes Ajánlattevő kiválasztása során nem kívánja alkalmazni a Gtbkr. 12. § (1b) bekezdését.
2. Az Ajánlatkérő fenntartja azon jogát, hogy a pályázati eljárást bármikor, indoklás nélkül eredménytelennek nyilváníthatja.
3. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy az eljárás során az elektronikus (e-mail) kommunikációt kívánja követni, de bármikor dönthet úgy, hogy az Ajánlattevőkkel tárgyalásokat kezdeményez.
4. Ajánlattevő az ajánlata beadásával hozzájárulását adja személyes adatainak kezeléséhez, illetve kijelenti, hogy az adatkezelés esetleges 3. személy érintettje hozzájárulását adta az adatkezeléshez.
5. Ki kell zárni az ajánlati eljárásból, azt az Ajánlattevőt, aki:
a) végelszámolás alatt áll, vagy ellene csőd, illetve felszámolási, végrehajtási eljárás folyamatban van;
b) kényszertörlés, adószám felfüggesztés alatt áll,
c) köztartozással rendelkezik.
6. Az ajánlatot egy db eredeti nyomtatott formában, zárt borítékban, oldalszámozással ellátva, postai úton a SEFAG Zrt. 7400 Kaposvár, Pf. 9. címre, vagy személyesen a Kaposvár, Bajcsy-Zs. u. 21. szám alatt Bárándi-Gyura Csilla, beszerzési referens részére kell benyújtani. A postán, futárszolgálattal stb. feladott ajánlatokat az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha az ajánlat kézhezvételére a jelen Ajánlati felhívás III.4. pontjában szereplő ajánlattételi határidő lejártát megelőzően, a felhívásnak megfelelően sor kerül. Az ajánlatnak az elején tartalomjegyzéket kell tartalmaznia, mely alapján az ajánlatban szereplő dokumentumok oldalszám alapján megtalálhatóak. Az ajánlatban lévő, minden oldalt alá kell írnia az adott jogalanynál erre jogosult(ak)nak vagy olyan személy(ek)nek, aki(k) az erre a jogosult személy(ek)től erre is kiterjedő írásos meghatalmazást kaptak. Kérjük, hogy az eredeti nyomtatott ajánlatot összefűzve (pl. spirálozva) helyezzék bele a zárt borítékba. Az ajánlat lezárt csomagolására jól olvashatóan kérjük felírni: – „Ajánlat – Belső ellenőrzési feladatok ellátása”, valamint „Kizárólag az ajánlattételi határidő lejártakor, 2023. május 22. 10.00 órakor bontható fel” (a csomagoláson más jelzés nem szerepelhet, kivéve postai úton történő megküldés esetén a releváns adatok).
7. Az ajánlatok érvényességének vizsgálata
Érvényes az ajánlat
Az ajánlattételi eljárásban csak azon Ajánlattevők vehetnek részt, melyek megfelelnek az Ajánlati felhívásban foglalt feltételeknek és a jelen Ajánlati felhívás III.4. pontjában meghatározott határidőig beérkezik az ajánlatuk.
Érvénytelen az ajánlat, ha:
a) azt az Ajánlati felhívásban meghatározott határidő lejárta után nyújtották be;
b) Ajánlattevőt az eljárásból kizárták;
c) Ajánlattevő nem felel meg a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmassági követelményeknek;
d) egyéb módon nem felel meg az Ajánlati felhívásban, valamint a jogszabályokban meghatározott feltételeknek;
e) Ajánlatkérő által kiküldött mellékletekben Ajánlattevő változtat.
8. Az eljárás eredménytelenségének esetei
Az eljárás eredménytelen, ha
a) nem érkezett ajánlat;
b) kizárólag érvénytelen ajánlatok érkeztek, vagy az összes Ajánlattevőt ki kellett zárni az eljárásból;
c) egyik Ajánlattevő sem tett az Ajánlati felhívásban foglaltaknak megfelelő ajánlatot;
d) valamelyik Ajánlattevőnek az eljárás tisztaságát, vagy a többi Ajánlattevő érdekeit súlyosan sértő cselekménye miatt Ajánlatkérő az eljárás érvénytelenségéről döntött.
9. Az ajánlathoz az alábbi dokumentumokat kell csatolni:
a) kitöltött ajánlati felolvasólap (1. sz. melléklet),
b) kitöltött ajánlati nyilatkozat (2. sz. melléklet),
c) kitöltött referencianyilatkozat (3. sz. melléklet) – Ajánlatkérő tájékoztatja Ajánlattevőket, hogy a kitöltött referencianyilatkozattal a Gtbkr. 12. § (1a) bekezdésének történő megfelelést is igazolnia kell Ajánlattevőnek,
d) kitöltött személyi állomány nyilatkozat (4. sz. melléklet), csatolva a belső ellenőrzési tevékenységet végző személyek Belső Ellenőrök Névjegyzéke nyilvántartásba vételről kiállított igazolás (határozat, vagy hatósági bizonyítvány) egyszerű másolata,
e) a vállalkozást igazoló okmányok – cégkivonat/vállalkozói igazolvány – egyszerű másolata,
f) kitöltött nyilatkozat szerződés megszűnését követő díjazással kapcsolatban (5. sz. melléklet),
10. Amennyiben fentiekkel kapcsolatban további információra lenne szüksége, kérdéseit kérem a beszerzes@sefag.hu e-mail címre küldje meg, legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző 2 munkanappal. Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ezen határidőt követően beérkező kérdésekre ne válaszoljon.
VI. Az Ajánlati felhívás mellékletei
- sz. melléklet: Felolvasólap ajánlat benyújtására
- sz. melléklet: Ajánlati nyilatkozat
- sz. melléklet: Nyilatkozat a referenciára vonatkozólag
- sz. melléket: Nyilatkozat személyi állományról
- sz. melléklet: Nyilatkozat a szerződés megszűnését követő díjazásról
- sz. melléklet: Nyilatkozat 2023. évi ellenőrzési terv rendelkezésre bocsátásának igényléséről
A mellékletek letöltése egyben ITT található!
Kiegészítő tájékoztatás letölthető ITT!
Fehér István, vezérigazgató